Вівторок, 12.12.2017, 03:49
Вітаю Вас Гість | RSS

Управління освіти і науки
Білоцерківської міської ради
09107, м. Біла Церква,  вул.  Тараса  Шевченка,122
т/ф (04463) 5-30-51, 5-30-52
E-mail:  bcnmc@ukr.net






















 

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Офіційно
Головна » 2015 » Листопад » 20 » Заняття університету психолого-дидактичних знань для молодих учителів з елементами тренінгу
10:33
Заняття університету психолого-дидактичних знань для молодих учителів з елементами тренінгу

Заняття університету психолого-дидактичних знань для молодих учителів                 з елементами тренінгу
«Робота з сім’ями, які потребують психологічної та педагогічної підтримки»

Дуже часто молоді та творчі педагоги після закінчення ВУЗу приходять до школи зі сподіванкою реалізувати всі свої задуми, показати високий професіоналізм та досягти вершин. Але  все не так просто. Виявляється, що в педагогічній праці чимало підводних каменів, про які не йшлося в університетських книгах та конспектах. Часто залишаєшся сам-на-сам із непростими учнями, «складними»  батьками і не знаєш, як чинити, хто допоможе і яким буде правильне рішення.

Саме з метою підтримати, допомогти, надати професійну пораду молодому спеціалісту працює університет психолого-дидактичних знань для молодих вчителів.

18 листопада на базі Центру практичної психології, соціальної та виховної роботи було проведено заняття з теми «Робота з сім’ями, які потребують психологічної та педагогічної підтримки». Тема була обрана із врахуванням запитів молодих педагогів і зібрала в залі 30 представників загальноосвітніх закладів міста.

На занятті були розглянуті питання функцій родини, в групах учасники заходу розкрили поняття «здорова сім’я», «вразлива сім’я» та «сім’я в складних життєвих обставинах» і навчилися визначати особливості кожної з родин, причини проблем, що виникають в сім’ях та вплив кожного типу родин на виховання  дитини. Гостро постало питання стану родини після життєвої кризи, як  перехідного періоду життя, коли відбувається ламання і активна зміна життєвих ролей, якісний перехід з одного стану в інший.  Обговорювалися типи і причини цих криз та труднощі, які виникають у педагогів під час роботи із «складними», «кризовими» сім’ями.

Методисти Центру порадили використовувати в роботі з батьками переконання та показали переваги їх застосування, розглянули дії педагогів у  ситуації, коли переконання та цінності батьків та вчителя не співпадають.

Учасники заняття вчилися ставити конкретні цілі для вирішення проблеми, виходити з проблемного простору мислення в цільовий простір.

Молоді педагоги мали змогу озброїтися правилами взаємодії та способами встановлення контактів з родиною, вчилися, як організувати зустріч із батьками, ділилися власним досвідом, обговорювали питання, які їх турбують у роботі з батьками.

Хочеться вірити, що співпраця батьків і педагогів буде лише продуктивною, побудованою на довірі, повазі, розумінні того, що найважливіше – це ДИТИНА, якій необхідна підтримка дорослих.

Переглядів: 324 | Додав: Redaktor | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: