Понеділок, 25.09.2017, 05:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Управління освіти і науки
Білоцерківської міської ради
09107, м. Біла Церква,  вул.  Тараса  Шевченка,122
т/ф (04463) 5-30-51, 5-30-52
E-mail:  bcnmc@ukr.net





















 

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Офіційно
Головна » 2016 » Квітень » 19 » Тренінгове заняття для класних керівників 6-8-х класів БСШ № 9 «Мультикультурне виховання в школі»
09:35
Тренінгове заняття для класних керівників 6-8-х класів БСШ № 9 «Мультикультурне виховання в школі»

У Білоцерківській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №9 з поглибленим вивчення  іноземних мов Білоцерківської міської ради Київської області відбулося тренінгове заняття для класних керівників 6-8-х класів «Мультикультурне виховання в школі».

Бойко Л.Б., методист науково-методичного центру управління освіти і науки Білоцерківської міської ради, ознайомила присутніх із особливостями мультикультурного виховання в сучасній освіті, зокрема з українсько-чеським проектом “Мультикультурне виховання в сучасній школі. Драматичне виховання. Клімат школи”. Педагоги познайомилися з інтерактивними методами мультикультурного виховання та визначенням атмосфери/клімату школи, класу. Сьогодні нерідко в школі почуваються некомфортно не лише учні, але й учителі. Класний керівник для своєї успішної роботи повинен уміти визначити проблеми, попередити конфліктну ситуацію і налагодити співпрацю.

Заступник директора з НВР БСШ№9 Кондратович О.А. презентувала педагогічні методи мульткультурного виховання, доцільні в позакласній роботі зі школярами, зокрема «метод драми», акцентувала увагу на тому, що заняття з використанням драматизації сприяють зняттю емоційної  закомплексованості учнів, невпевненості в собі, активізують здібності, допомагають застосовувати їхній невеличкий життєвий досвід.

Проведена драматична гра «Адам у скруті» викликала у класних керівників зацікавленість й активне обговорення. Через педагогіку переживання класні керівники мали можливість утілюватися в роль, спробували бути іншою людиною, прожити як позитивні, так і негативні емоції, отримати “поганий” і “хороший” життєвий досвід.

Після пережитої історії хлопчика Адама педагоги поділилися своїми почуттями, емоціями, що виникли під час драматизації, й зауважили, що метод драми, дійсно, сприяє емоційному навчанню, розвитку вміння ставити себе на місце іншого, бачити відмінності, дозволяє дітям стати більш чуйними, уважними. А головне, що після завершення лекції-драми, з ролі можна вийти і продовжити своє щоденне життя за межами навчального закладу, але здобутий життєвий досвід залишається назавжди.

Переглядів: 307 | Додав: Redaktor | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: