Середа, 18.10.2017, 19:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Управління освіти і науки
Білоцерківської міської ради
09107, м. Біла Церква,  вул.  Тараса  Шевченка,122
т/ф (04463) 5-30-51, 5-30-52
E-mail:  bcnmc@ukr.net





















 

Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Офіційно
Головна » 2014 » Грудень » 17 » Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці конкурентноспроможних фахівців
16:24
Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці конкурентноспроможних фахівців

       «Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці конкурентноспроможних фахівців» -  під такою назвою 17 грудня 2014 року відбулася нарада – семінар для керівників вищих та професійно – технічних навчальних закладів міста Білої Церкви в Білоцерківському коледжі фінансів обліку та аудиту Національної академії статистики обліку та аудиту.

У роботі наради взяли участь Петрик Ю.Ф., начальник управління освіти і науки Білоцерківської міської ради; Карпов В.І., кандидат економічних наук, проректор з науково – педагогічної роботи і міжнародних зв’язків Національної академії статистики, обліку та аудиту; Горлова Г.Г., завідувач сектору вищої освіти управління освіти і науки; керівники вищих та професійно – технічних навчальних закладів Білої Церкви.

«На сучасному етапі вища освіта вже не може обмежуватись підготовкою фахівців для місцевого чи національного ринку праці. Фактично для студентів увесь світ є відкритим, а значить необхідність забезпечення їх конкурентоспроможності стає стратегічним завданням усіх вищих навчальних закладів» зазначив в своєму виступі начальник управління освіти і науки Петрик Ю.Ф., спираючись на основні положення Проекту «Стратегії реформування вищої освіти України на 2015 – 2025 роки»

У ході семінару були розглянуті питання:

1. Інноваційна діяльність педагогічного колективу як важливий фактор розвитку коледжу.

2.Роль віртуального методичного кабінету у формуванні педагогічної компетентності викладача.

3.Готовність викладача до інноваційної діяльності як запорука формування конкурентноздатного фахівця.

4.Стартап проект – «Д+З+Д» у практичній діяльності викладача коледжу.

5.Наукова робота у вищих навчальних закладах І –ІІ рівнів акредитації. Інноваційні підходи.

6. Інноваційні технології у виховній роботі коледжу.

За результатами наради прийнято рекомендації:

керівникам та науково-педагогічним працівникам вищих та професійно-технічних навчальних закладів:

1.  Створити умови для опанування педагогічними, науково - педагогічними працівниками  навчальних закладів новітніми технологіями навчання і виховання. Упроваджувати в практику роботи сучасні науково-педагогічні досягнення, методичні рекомендації, передовий педагогічний досвід, забезпечити розвиток дистанційної освіти.

2. Запроваджувати систему матеріального стимулювання науково – педагогічних працівників, які ефективно реалізують інноваційні технології навчання і виховання у своїй практичній діяльності.

3.  Сприяти посиленню мотивації студентської молоді до участі у науково-дослідній роботі. Запровадити нові технології пошуку та підтримки талановитої студентської молоді. Забезпечити  систему заохочення обдарованих студентів та науково-педагогічних працівників, студенти яких стали переможцями  студентських змагань, конкурсів, олімпіад.

4. Спрямувати методичну роботу на вдосконалення педагогічної майстерності, фахової компетентності педагогічних кадрів, упровадження інноваційних підходів до організації навчально-виховного процесу.

5.Розширити партнерські зв’язки вищих навчальних закладів з роботодавцями, залучати їх до формування змісту освіти, тематики науково-дослідних і проектних робіт студентів.

6. Зміцнювати демократичні принципи управління вищим навчальним закладом, передбачивши широке залучення до цього процесу студентського самоврядування.

7. Упроваджувати нові моделі виховної роботи, які базуватимуться на формуванні патріотизму з урахуванням громадянських, державницьких, військово-патріотичних аспектів, об’єднуючої ролі  української мови, активній участі студентської молоді у державотворенні.

8. Активізувати висвітлення  у засобах масової інформації та популярних виданнях наукових і навчальних здобутків  педагогічних працівників  вищих та професійно – технічних навчальних закладів.

Переглядів: 607 | Додав: Redaktor | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0