Четвер, 21.06.2018, 00:02
Вітаю Вас Гість | RSS

Управління освіти і науки
Білоцерківської міської ради
09107, м. Біла Церква,  вул.  Тараса  Шевченка,122
т/ф (04463) 5-30-51, 5-30-52
E-mail:  uon@bc-rada.gov.ua, bcnmc@ukr.net






















 

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Офіційно
Головна » 2018 » Травень » 18 » Науково-практичний семінар «Сучасні корекційно-адаптивні технології освіти дітей з комплексними порушеннями розвитку» у БСЗШ № 19
11:52
Науково-практичний семінар «Сучасні корекційно-адаптивні технології освіти дітей з комплексними порушеннями розвитку» у БСЗШ № 19

17 травня 2018 року на базі Білоцерківської спеціальної загальноосвітній школи №19 було проведено науково-практичний семінар з проблеми «Сучасні корекційно-адаптивні технології освіти дітей з комплексними порушеннями розвитку».

Організатори – управління освіти і науки Білоцерківської міської ради та Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України. До участі в семінарі запросили провідних науковців, завідувачів, вихователів-методистів, учителів-логопедів, вихователів-дефектологів закладів дошкільної освіти міста, корекційних педагогів, батьків учнів з особливими освітніми потребами.

На відкритті науково-практичного семінару виступив начальник управління освіти і науки Петрик Юрій Федорович, який наголосив, що заклади освіти міста тісно співпрацюють з науковими установами України й така співпраця є основою для забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття якісної освіти в комплексі з корекційно-розвитковою, психолого-педагогічною та медичною реабілітацією як у корекційних, інклюзивних групах закладів дошкільної освіти, так і в спеціальній школі №19 та інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти Білої Церкви.

Завідувач відділу освіти дітей з інтелектуальними порушеннями Інститут спеціальної педагогіки АПН України, кандидат педагогічних наук Чеботарьова О. В. розповіла про реалізацію інноваційних технологій у роботі з дітьми з інтелектуальними та комплексними порушеннями в контексті Нової української школи. Кандидат педагогічних наук Гладченко І. В презентувала поліфункціональну модель діяльності педагога на сучасному етапі реформування освіти.

Практична частина семінару була побудована в тренінговому форматі. Науковці Ярмола Н. А., Трикоз С.В. та корекційні педагоги спеціальної школи запропонували присутнім кейс сучасних педагогічних технологій для роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями.

На завершення заходу відбулося жваве обговорення нагальних питань з ефективної організації якісних корекційно-розвиткових послуг для дітей з комплексними порушеннями розвитку.

Переглядів: 41 | Додав: Redaktor | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: