Неділя, 24.03.2019, 02:20
Вітаю Вас Гість | RSS

Управління освіти і науки
Білоцерківської міської ради
09107, м. Біла Церква,  вул.  Тараса  Шевченка,122
т/ф (04463) 5-30-51, 5-30-52
E-mail:  uon@bc-rada.gov.ua, bcnmc@ukr.net
Новий офіційний сайт http://bila-cerkva.osv.org.ua/























 

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Офіційно
Головна » 2019 » Березень » 14 » Міський семінар-практикум для вчителів української мови та літератури
18:07
Міський семінар-практикум для вчителів української мови та літератури

14 березня на базі БЗШ №21 відбувся міський семінар-практикум для вчителів української мови та літератури.

Шкільне методоб’єднання словесників презентувало досвід із проблеми «Формування комунікативної компетентності на уроках української мови та літератури засобами інтерактивних технологій». У теоретичній частині вчитель української мови та літератури, заступник директора Сергієнко Л. В. проаналізувала методичні аспекти інтерактивних технологій, їхній позитивний вплив на розвиток в учнів навичок ефективного спілкування в різних соціальних ситуаціях та провела низку інтерактивних вправ для колег: робота в групах, «асоціативний кущ», «дерево знань», створення лепбука тощо. Також педагоги відвідали фрагменти уроків: «Узагальнення й систематизація знань із теми «Прикметник», 6-В клас (учитель Савченко І.В.); «Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами», 5-Б клас (учитель Касьяненко Р.П.); «Василь Симоненко «Ти знаєш, що ти людина?» Громадянський мотив у поезії», 7-Б клас (учитель Жук І.П.). Представлені фрагменти навчальних занять з української мови та української літератури підтвердили, що саме інтерактивні методи навчання мають значний потенціал для формування комунікативної компетентності школярів. А позакласний захід «Тарас Шевченко і сучасність» (репортаж із місця подій), підготовлений педагогами Волинець Н.А. та Косолап Т.В., засвідчив, що використання інтерактивних технологій не самоціль, а засіб для створення атмосфери доброзичливості й порозуміння, для налаштування учнів на успіх, виявлення здібності до творчості.

У підсумковій частині семінару під час вироблення методичних рекомендацій Баранова Вікторія Анатоліївна, заступник начальника управління освіти і науки, що методичний спектр словесника надзвичайно широкий, спроможний оптимально забезпечити вироблення комунікативних компетенцій школярів, а також створити належні умови для саморозвитку, самовдосконалення і самореалізації особистості.

Переглядів: 31 | Додав: Redaktor | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: