Субота, 21.09.2019, 07:57
Вітаю Вас Гість | RSS

Управління освіти і науки
Білоцерківської міської ради
09107, м. Біла Церква,  вул.  Тараса  Шевченка,122
т/ф (04563) 5-30-51, 5-30-52
E-mail:  uon@bc-rada.gov.ua, bcnmc@ukr.net
Новий офіційний сайт http://bila-cerkva.osv.org.ua/























 

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Архів записів
Офіційно
Головна » 2019 » Лютий » 20 » Досвід м. Білої Церкви з реалізації державної освітньої політики щодо дітей із комплексними порушеннями розвитку в спеціальному закладі
16:47
Досвід м. Білої Церкви з реалізації державної освітньої політики щодо дітей із комплексними порушеннями розвитку в спеціальному закладі

20 лютого 2019 року на базі Білоцерківської спеціальної загальноосвітньої школи №19 відбувся семінар-практикум з проблеми «Реалізація державної освітньої політики щодо дітей із комплексними порушеннями розвитку в спеціальному закладі в умовах становлення Нової української школи».

У семінарі взяли участь керівники закладів загальної середньої та позашкільної освіти, директор К УБМР «Інклюзивно-ресурсний центр», працівники науково-методичного центру, навчально-методичного центру психологічної служби та апарату управління освіти і науки. Науковий супровід семінару здійснювала старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, кандидат педагогічних наук Ярмола Н. А.

З вітальним словом до присутніх звернувся завідувач науково-методичного центру управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Висторонський В. Г., який акцентував увагу на нововведеннях в освітньому процесі, створенні необхідних умов для інноваційного простору в кожному закладі освіти. Окремо Владислав Григорович зупинився на актуальності теми семінару-практикуму, адже нині одним із пріоритетних напрямів державної політики в галузі освіти є забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами на рівний доступ до якісної освіти (на жаль, чисельність особливих здобувачів освіти невпинно зростає й наразі сягає понад 11% дитячого населення України).

Робота семінару була побудована в 3 модулях: презентаційному, практичному та інформаційному.

У презентаційному модулі були представлені номери художньої самодіяльності учнів, які створили позитивний емоційний настрій на подальшу роботу.

Під час практичної частини керівники закладів освіти міста відвідали низку цікавих різнопланових корекційно-розвиткових занять.

В інформаційному блоці виступила директор школи Іщук В. В., яка зосередила увагу учасників на ключових орієнтирах побудови освітнього процесу для дітей з комплексними порушеннями розвитку. Керівник спеціальної школи наголосила на тому, що місія Нової української школи – допомогти дитині з особливими освітніми потребами розкритися на основі партнерства між учителем, учнем, батьками, поділилася досвідом роботи з питань розвитку можливостей адміністрації та педагогічного колективу для здійснення інноваційної діяльності, мотивації вчителів до експериментів, творчості та пошуку, розповіла про власний напрям роботи з фандрайзингу.

Старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, кандидат педагогічних наук Ярмола Н. А. підкреслила важливість науково-методичного супроводу освіти дітей з особливими освітніми потребами в умовах Нової української школи. Висловила думку, що мета науковців – допомогти освітянам під час розробки й запровадження спеціальних програм.

У заключній частині семінару-практикуму керівники обмінялися думками щодо актуальності теми семінару, висловили враження щодо відвіданих фрагментів корекційно-розвиткових занять. Усі учасники заходу відзначили результативність роботи адміністрації щодо створення сприятливих умов для професійного саморозвитку педагогічних працівників та забезпечення належних психологічно комфортних умов для життєтворчості дітей з особливими освітніми потребами.

Байдужих після проведення семінару-практикуму не залишилося, щирість учнів школи №19 та творча позитивна атмосфера закладу сприяла плідній роботі освітян і науковців, результатом якої стали спільно вироблені рекомендації, обов’язковість урахування яких є необхідною умовою для забезпечення права на якісну освіту особливих школярів.

Переглядів: 130 | Додав: Redaktor | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: