Вівторок, 21.11.2017, 11:03
Вітаю Вас Гість | RSS

Управління освіти і науки
Білоцерківської міської ради
09107, м. Біла Церква,  вул.  Тараса  Шевченка,122
т/ф (04463) 5-30-51, 5-30-52
E-mail:  bcnmc@ukr.net






















 

Статистика

Онлайн всього: 11
Гостей: 11
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Офіційно
Головна » 2017 » Березень » 23 » Діяльнісний підхід – базовий принцип якісного навчання Нової української школи, на думку освітян БЗШ № 18
18:38
Діяльнісний підхід – базовий принцип якісного навчання Нової української школи, на думку освітян БЗШ № 18

23.03.2017 в БЗШ №18 відбулася педагогічна рада «Діяльнісний підхід – базовий принцип якісного навчання в контексті концепції «Нова українська школа».

На розгляд було винесено низку важливих питань, серед яких методологічні основи впровадження діяльнісного підходу. Педагогічна рада була проведена з використанням інтерактивних вправ, активного спілкування із залученням «агентів змін». Завчасно було проведено вибіркове анкетування учасників навчально-виховного процесу, що дало змогу зробити моніторинг готовності педагогічних працівників до здійснення інновацій та очікування учнів від сучасної освіти.

Педагогічні працівники закладу взяли активну участь в обговоренні Концепції нової української школи.

Ми готові до змін, ми налаштовані на зміни, ми живемо в постійних змінах… Нам необхідно змінити загальне бачення: ми не рухаємося у невідомому напрямку, а обертаємося навколо дитини – це ФОРМУЛА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ.

Хто може відповісти на запитання: що головніше для учнів – глибокі і міцні знання, розвиток інтелектуальних і творчих сил чи формування здатності до саморозвитку? Які якості необхідніші сучасному випускнику? Кожного разу замислюючись над цим питанням, приходимо до висновку, що школа повинна допомогти кожній дитині стати щасливою, успішною особистістю: знайти своє місце в житті, вірних друзів, побудувати родину, самореалізуватися в обраній професії. Здатність людини до реалізації соціально значущої діяльності є базовою для її особистісного розвитку.

Отже, основні завдання освіти сьогодні – не просто озброїти випускника фіксованим набором знань, а сформувати в нього вміння і бажання вчитися протягом усього життя. Тому й мета кожного уроку при реалізації діяльнісного підходу формується з позиції кожного конкретного учня й усього класу. Отже, учень у кінці уроку повинен відповісти собі: чого він сьогодні навчився, чого не знав або не міг зробити ще вчора. Така постановка питання щодо навчання означає, що всі методичні рішення (підбір навчального матеріалу, використання прийомів, способів, методів, засобів тощо) проходять через призму особистості учня: його потреб, мотивів, здібностей, активності, інтелекту та інших індивідуально-психологічних та функціональних особливостей.

Головне в діяльнісному підході – це самостійна діяльність учнів. Потрапляючи в проблемну ситуацію, діти самі шукають з неї вихід. Функція вчителя носить лише спрямовуючий і коригуючий характер. Дитина повинна довести право існування своєї гіпотези, відстояти свою точку зору.

“Чотири кроки до досягнення мети: сплануйте діяльність, підготуйтесь до перемоги, дійте з ентузіазмом, постійно вдосконалюйтесь” (Вільям А.Вард)

Переглядів: 151 | Додав: Redaktor | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: