П`ятниця, 15.12.2017, 05:35
Вітаю Вас Гість | RSS

Управління освіти і науки
Білоцерківської міської ради
09107, м. Біла Церква,  вул.  Тараса  Шевченка,122
т/ф (04463) 5-30-51, 5-30-52
E-mail:  bcnmc@ukr.net






















 

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Офіційно

Методичні рекомендації щодо організації і змісту діяльності працівників психологічної служби закладів освіти м. Біла Церква у 2012-2013 навчальному році 



Центр практичної психології, соціальної і виховної роботи управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Засновником Центру є міське управління освіти і науки Білоцерківської міської ради. Центр практичної психології був створений у 2001 році.
Центр
очолює завідуючий Корнієнко Людмила Володимирівна, яка має вищу кваліфікаційну категорію та звання «психолог-методист».
Мета, основні завдання і функції Центру
Центр практичної психології є складовою  психологічної служби  системи освіти України. Основною метою психологічної служби  є підвищення ефективності навчально-виховного процесу та захист соціального і психічного здоров’я всіх його учасників.
Мета діяльності Центру
: організаційно-методичне забезпечення системи виховної роботи, психологічне забезпечення навчально-
виховного процесу, організація соціально-педагогічного патронажу у дошкільних, усіх типах загальноосвітніх та інших навчальних закладах системи загальної середньої освіти.

Завдання Центру практичної психології
та працівників психологічної служби:

1.  Підвищувати ефективність навчально-виховного процесу, застосовуючи на практиці новітні досягнення психологічної науки та соціальної педагогіки.

2.  Захищати психічне здоров’я та особистісний суверенітет усіх учасників навчально-виховного процесу,  розширювати їхню психологічну культуру.

3.  Сприяти повноцінному особистісному , соціальному  й інтелектуальному розвиткові молоді на кожному віковому етапі.

4.  Створювати психологічні та соціально-педагогічні умови для формування  у вихованців мотивації до самовиховання та саморозвитку.

5.  Забезпечувати індивідуальний підхід до кожної особистості на основі її психолого-педагогічного вивчення.

6.  Проводити профілактику і корекцію відхилень в інтелектуальному, соціальному й особистісному розвиткові  всіх учасників навчально-виховного процесу.


Напрями діяльності
 Центра практичної психології, соціальної і виховної роботи



Структура
 Центра практичної психології, соціальної і виховної роботи



Далі.....